HTML

Polcológia

Lassan kifelé egy hivatásból...

Friss topikok

18.
április

KATAKER

Polcológia  |  8 komment

S hogy ezek a FIKSZ-esek mit tudnak!

Vasárnap egész délután a Katalist archívumát böngésztem egy téma miatt. Csaknem tíz év anyagában lépegettem hónapról hónapra, mire végre célhoz értem. Akartam is írni a szerkesztőknek, legyen már valami jobb kereső a listához... S ma, rá két napra, itt van a KATAKER!

http://kataker.klog.hu

Ha nem lennék inkognitóban, pontosabban kályhalyukban, azonnal gratulálnék is nekik!.

Sőt: köszönöm!

(Már ki is próbáltam : szuper!)

Hogy mi az a kályhalyuk? Majd holnap... most már késő van...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polcologia.blog.hu/api/trackback/id/tr515011667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása